Általános szerződési feltételek
A szolgáltatást biztosítják
- DROPSHIP INTERNATIONAL Kft. (Székhely: 4751
Kocsord, Kossuth u. 5; Cégjegyzéket vezető bíróság:
Nyíregyházi Törvényszék; Cg.: 15-09-
086723;Adószám: 27081044-2-15, Képviselő: Jakab
László ügyvezető) valamint - Skylon Enterprise Kft. (Székhely: 4064 Nagyhegyes,
Bartók Béla utca 32; Cégjegyzéket vezető bíróság:
Debreceni Törvényszék; Cg.: 09-09-
030709;Adószám: 26737656-2-09, Képviselő: Tóth
Sándor ügyvezető)
(DROPSHIP INTERNATIONAL Kft. és Skylon Enterprise Kft.,
együttesen „Dropship Csoport” és a Partnerrel együtt, mint
„Felek”) között alulírott helyen és időben az alábbiak szerint:
ELŐZMÉNYEK
A DROPSHIP INTERNATIONAL Kft. termékek csomagolásával,
szállításra előkészítésével és a futárszolgálat részére történő átadás
útján a termék címzettekhez való eljuttatásával foglalkozik, illetve a termékeket biztosítja a partnerek számára.
A Skylon Enterprise Kft. üzemelteti a dropship.skylon.hu weboldalt,
amelyen a számlázási szolgáltatás keretében több szolgáltatást
magában foglaló szolgáltatáscsomagok, illetve egyedi megoldások
igénybevételére biztosít lehetőséget.
A Honlap célja számlázási és ügyviteli szolgáltatás nyújtása, melynek
keretében a felhasználók a jogszabályoknak megfelelő számlát
állíthatnak ki számítástechnikai eszköz útján és a megrendeléseiket
menedzselhetik.
A regisztrált Partner üzemelteti egy webáruházat, amelyen
termékeket értékesít az online felületen keresztül jelentkező
felhasználók számára.
A Weboldalon történő regisztrációval Partner jogosult kiválasztani,
majd nagykereskedelmi áron megrendelni a webáruházban elérhető
termékeket, jelen esetetben ezt egy külön kis-és nagykereskedelmi webáruházunkból, a kutyubazar.hu oldalról.
A termékek a DROPSHIP INTERNATIONAL Kft. által biztosított komplex
szolgáltatás igénybevételével – futárszolgálat részére történő átadás
útján – kerülnek kikézbesítésre a címzettekhez.
A Skylon Enterprise Kft. számlázási és ügyviteli szolgáltatást nyújt a
megrendeléssel kapcsolatos számla kiállítása és a megrendelések
menedzselése érdekében, mely komplex együttműködés kereteit Felek
a jelen partneri szerződésben kívánják rendezni az alábbi feltételek
szerint.
- A SZERZŐDÉS TÁRGYA
1.1. A Dropcat a Weboldalon biztosítja a Partner számára, hogy
regisztrációt követően a Weboldalra vonatkozó vásárlási feltételek
szerint kiválassza, majd manuálisan, vagy – a megrendelője által
automatizált módon – megrendelje a webáruházban elérhető
termékeket. A kiválasztás, megrendelés alatt a Partner vevője által
történt kiválasztást, megrendelést is értik. A Partner jogosult a
kiválasztott termékeket nagykereskedelmi áron megvásárolni és
megrendelője részére a Partner által üzemeltetett webáruházban
meghatározott áron értékesíteni.
1.2. A Partner megrendeléseit a Skylon ügyviteli szoftveren keresztül
fogadja a Dropcat.
1.3. A Partner megrendeléseit kizárólag a DROPSHIP
INTERNATIONAL Kft. csomagolja be, készíti elő a szállításra, illetve
adja át a futárszolgálat részére a termék címzettekhez való
eljuttatása érdekében. - A SZERZŐDÉS HATÁLYA
2.1. A szerződést felek határozatlan időtartamra kötik, hatályba
lépésének napja a regisztráció napja.
III. A REGISZTRÁCIÓ ÉS ADMIN-FIÓK
3.1. A Partner a https://dropshipuzlet.hu/bemutato/ domain alatt
rendelkezésre álló regisztrációs felületen végzi el a regisztrációt az
ott meghatározott adatok felvitelével.
3.2. A regisztráció során megadott adatok érvényességéért és
helytállóságáért a Partner felel a szerződés rendelkezései szerint.
3.3. A „Dropship Csoport” a Partner regisztrációját, a társaság
működőképességét okiratok bekérésével jogosult ellenőrizni. Az
ellenőrzést követően a regisztrációt jóváhagyja vagy elutasítja.
3.4. A regisztráció jóváhagyása után a Partner a „Dropship Csoport”
visszaigazolásával egy un. admin-fiókhoz (”Admin-fiók”) való
hozzáférést szerez. A hozzáféréssel kapcsolatos adatokat a
„Dropship Csoport” a Partner által megadott email címre küldi el.
- MEGRENDELÉS
4.1. Partner belépési jogosultságot szerez a Weboldalra, ahol az
értékesítésre kínált termékek kiválasztását követően manuálisan,
vagy – a partner vevője által a partner által üzemeltetett
webshopon történt megrendelés útján – automatizált rendszeren
keresztül megrendelheti azokat.
4.2. A Weboldalon minden termék esetében feltüntetésre kerül a
termék rendelkezésre állása (elérhető készletről vagy sem),
nagykereskedelmi átadói ára, valamint a nettó ár + áfa forintban
kifejezve.
4.3. A megvásárolni kívánt termékeket a Partner „kosárba teszi”,
majd elküldi a rendelést vagy a Skylon ügyviteli szoftvert használja a
megrendeléseinek továbbítására.
4.4. Az elküldött megrendeléseket a Dropship International Kft. minden esetben
ellenőrzi. A megrendelt termékek készleten történő
elérhetőségéről, valamint annak hiányáról tájékoztatja Partnert,
azzal, hogy amennyiben a termékek készleten elérhetőek, úgy a
megrendelés beérkezését követő legfeljebb 3 napon belül a
megrendelés visszaigazolásra kerül. Ebben az esetben Felek az
átvétel módját is pontosítják. Partner köteles saját költségén a
termékek átvételéről gondoskodni, amelynek érdekében Partner
köteles igénybevenni a DROPSHIP INTERNATIONAL Kft.
szolgáltatását. - SZÁLLÍTÁS
5.1. Kiszállítás esetén a Dropship International Kft. szerződött szállítópartnerével
biztosítja a termékek Partner, Partner vevője részére történő
eljuttatását. Amennyiben Partner a kiszállítás igénybevétele mellett
dönt, úgy a csomag Dropship International Kft. általi összeállítása után a szerződött
szállítópartnerével szállítja ki a termékeket a Partner részére. A
szállítás költségei a Partnert terhelik.
5.2. A Dropship International Kft. vállalja, hogy a Schenopol Kft/Lakatos István E.V.-től
átveszi a Partner által megrendelt szállítandó termékeket, azokat
becsomagolja, szállításra előkészíti, majd átadja a leszerződött
futárszolgálatnak, aki a Címzettnek elszállítja, aki a csomagot vagy a
szolgáltató által leszerződött futárszolgálatnál, vagy egy
átvevőhelyen veheti át, míg az át nem vett csomagot visszaszállítja a
felvétel helyére.
5.3. A „Dropship Csoport” csak és kizárólag Magyarország területére
vállal kiszállítást és kizárólag a dropship program keretein belül megrendelt termékek
vonatkozásában.
- SZÁMLÁZÁS
6.1. ASkylon Enterprise Kft. a számlázási szolgáltatás keretében a
Honlapon több szolgáltatást magában foglaló szolgáltatáscsomagok
illetve egyedi megoldások igénybevételére biztosít lehetőséget. A
Skylon Enterprise Kft. a Honlapon elérhető számlázóprogram (a
továbbiakban: Számlázóprogram) funkcióinak igénybevételére, a
számlák, és a Partner által megadott adatok elektronikus tárolására,
azok előhívására, segítségnyújtás igénybevételére biztosít
lehetőséget Partner számára. A Számlázóprogram az egyes
számlákat pdf formátumban állítja ki.
6.2. A Skylon Enterprise Kft. a számlázási szolgáltatást a
Szolgáltatáscsomagok, illetve az Egyedi Megoldások igénybevétele
esetén is határozatlan időtartamra nyújtja.
6.3. A Skylon Enterprise Kft. vállalja, hogy a számlázási szolgáltatás
keretében a Számlázóprogram igénybevételével kiállított számlák a
mindenkori jogszabályoknak megfelelnek azon alaki részükben,
amelyek közvetlenül és kizárólag a Számlázóprogram által kerültek
elkészítésre.
6.4. A Partner visszavonhatatlanul átvállalja a Skylon Enterprise Kft.-
től az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (a
továbbiakban: Áfa tv.) szerint a számlakibocsátásra
meghatalmazottjával egyetemlegesen fennálló felelősségéből
származó mindazon bírságot, kártérítést és költséget, amit a
hivatkozott törvények és a Szerződés Felhasználó általi megszegése
folytán az illetékes hatóságok vagy harmadik személyek a
Szolgáltatóval szemben érvényesítenek.
6.5. A Partner a szolgáltatás megrendelésével, illetve – amennyiben
a szolgáltatás feltétele valamilyen díj előzetes megfizetése – a
szolgáltatás díjának megfizetésével a szolgáltatásnyújtás
megkezdésébe beleegyezését adja, így a távollévők között kötött
szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 8/B § (2)
pontja alapján a Korm. rendelet szerinti elállási jogát a továbbiakban
nem gyakorolhatja.
6.6. A Skylon Enterprise Kft. Skylon.hu számlázási és kapcsolódó
szolgáltatások nyújtása a Partner által igénybe vett honlap felületen
történik, amelynek keretében az adatkezelési és adatvédelmi
jogszabályok alkalmazásában a Szolgáltató a GDPR 28. cikk szerinti
Adatfeldolgozónak minősül, hiszen az adatkezelést a Partner
nevében végzi el. A Partner a honlapon történő regisztrációt, az
egyes szolgáltatáscsomagok és egyedi megoldások igénybevételét
megelőzően az ÁSZF-et elfogadja. A felhasználó az ÁSZF
elfogadásával egyben a GDPR 28. cikk (2) bekezdésébe foglalt
általános felhatalmazását adja, hogy a Szolgáltató az egyes
csomagokhoz további adatfeldolgozót vegyen igénybe (pl. postai
szolgáltató, tárhelyszolgáltató), és maga a szolgáltatás igénybevétele
a GDPR 28. cikk (3) bekezdés a) pontja szerinti utasításnak minősül.
A számlázási szolgáltatás tartalmát, a bizonylatmegőrzési
kötelezettséget, a kötelező adatátadást a számviteli törvény
határozza meg, a számla adótartalmát az Art. és az áfatörvény írja
elő.
6.7. Alapszolgáltatások: Számítástechnikai eszköz útján papírra
nyomtatott számlázás. Partner a Számlázóprogram által létrehozott
dokumentumot kinyomtathatja, mellyel számítástechnikai eszköz
útján papírra nyomtatott számlát állít ki.
6.8. Szolgáltató nem köteles ellenőrizni a Partner által a számlázási
szolgáltatás során használt elektronikus aláírást, továbbá azt sem,
hogy az elektronikus aláírás a számlakibocsátó vagy a
számlakibocsátó képviseletére jogosult személyhez köthető-e. Az
ezzel kapcsolatban felmerülő jogviták, károkozás tekintetében
Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.
6.9. További szolgáltatások. Szolgáltató az általa nyújtott további
szolgáltatások tartalmát és részletes feltételeit a Honlapon teszi
közzé.
VII. FIZETÉSI FELTÉTELEK
7.1. A Partner által leadott megrendelés kiszállítását követően a
Partner köteles a számla kiállítását és elektronikus úton történő
kézhezvételét követően 7 napon belül a termékek vételárát,
valamint az esetleges szállítási költséget megfizetni Dropship International Kft.
részére. Amennyiben a Partner tartozás meghaladja a 100.000 Ft
összeghatárt, úgy a tartozás kiegyenlítéséig rendelésre nem
jogosult.
7.2. A termékek tulajdonjogának az átruházására abban az esetben
kerülhet sor, ha a vételár kiegyenlítése megtörtént.
7.3. A termékek vételár megfizetéséről a Dropship International Kft. számlát állít ki,
melyet elektronikus módon küld meg a Partner számára.
7.4. A számla automatikusan, emailen megküldött elektronikus
számla is lehet, melyet a Felek kifejezetten elfogadnak.
7.5. A Partner kijelenti, hogy a vásárolt termékek logisztikájával a
Dropship International Kft. céget megbízza oly módon, hogy az
utánvéttel történt csomagok kiszállításából beérkező összegeket a
Dropship International Kft. elsősorban a Partnernek a
Dropship International Kft.és a Skylon Enterprise Kft.felé fennálló
tartozásainak kiegyenlítésére köteles felhasználni és az ezt követően
fennmaradó összeget köteles a Partner részére átutalni.
7.6. A Dropship International Kft. szolgáltatásainak árai a
következőek:
Havi alapdíj: 5.000 Ft /hó
Csomagszállítás: 1.070 Ft / csomag
Csomagolás: 400 Ft / csomag
Az árak nettó árak, a 27%-os ÁFÁ-t nem tartalmazzák!
Amennyiben a Vevő nem veszi át a csomagot, úgy a csomagszállítási díj a partnert terheli, visszaszállítási költség nincs.
A Havi alapdíj havonta fizetendő, melyet a partner köteles a számla kiállításának dátumától 8 napon belül teljesíteni.
7.7. A Skylon Enterprise Kft.szolgáltatásainak árai a következőek:
Partner a regisztráció véglegesítésével egy időben a
szolgáltatáscsomagot is megrendelni. Minden megkezdett hónap
teljes egészében fizetendő.
A szolgáltatás csomag alap havidíja nettó 1990 Ft / hó.
A szolgáltatás csomag alapdíj havonta fizetendő, melyet a partner köteles a számla kiállításának dátumától 8 napon belül teljesíteni.
Ezen felül a partner kérhet rendelés automatizációt, az igényét írásban a info@dropcat.hu e-mail címen tudja jelezni.
Az automatizált szinkronizáció fenntartásának díja 1990 Ft / hó
webáruházanként. Ez a szolgáltatás kiegészítő szolgáltatásként
rendelhető és az alapdíjon felül fizetendő, mely tételesen szerepel a számlán, továbbá a számla kiállításának dátumától 8 napon belül köteles a partner teljesíteni.
Az árak nettó árak, a 27%-os ÁFÁ-t nem tartalmazzák!
VIII. FELEK JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
8.1. A megrendeléssel kapcsolatos fogyasztói jogokat a Partner
vevői a Partneren keresztül érvényesíthetik, oly módon, hogy a
Partner vevői a Partnernél jelzik jótállási, garanciális, kellék- és
termékszavatossággal kapcsolatos igényeiket, valamint a vásárló a
Partner részére juttatja vissza az igényérvényesítéssel érintett
terméket. Ezt követően a Partner a vásárlói igényt továbbítja
Dropship International Kft. felé, aki a termék megvizsgálása után vagy jóváhagyja,
vagy elutasítja az igényt. Az igény jóváhagyása esetén Dropship International Kft.
köteles a jogszabályokban előírt jótállási, garanciális, kellék- és
termékszavatossággal kapcsolatos vásárlói igényeket a
jogszabályokban meghatározott módon kezelni.
8.2. Partner köteles a termékek forgalmazásához szükséges
valamennyi hatósági és egyéb engedéllyel rendelkezni a hatályos
törvényi előírásoknak megfelelően. Ezen engedélyek hiányából,
elmaradásából vagy nem megfelelő voltából eredő károkért
kizárólag a Partner tartozik felelősséggel. Az ezzel kapcsolatosan
esetlegesen felmerülő költségeket vagy büntetéseket nem
háríthatja át a „Dropship Csoport” szerződő felekre.
8.3. A „Dropship Csoport” által a Partner részére nyújtott
szolgáltatás igénybevétele feltételezi a Partner részéről az Internet
és az információs technológia technikai és műszaki korlátainak
ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek
elfogadását. A Partnert terheli a számítógépe, szervere, illetve az
azokon található adatok védelmének kötelezettsége.
8.4. A kártérítési felelősségnek a mértéke a Dropship International Kft. esetén
kizárólag a termék vételárának, míg a Dropship International Kft. és
a Skylon Enterprise Kft. esetén a havi alapdíj összegéig terjed ki.
- SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
9.1. Felek között létrejött szerződésekben szereplő adatokat a
„Dropship Csoport” rögzíti és tárolja. Partner tudomásul veszi, hogy
a „Dropship Csoport” jogosult a Partner és vevője által megadott
adatokat tárolni, feldolgozni, a szolgáltatás nyújtásában
közreműködők részére továbbítani a szolgáltatás teljesítése
érdekében. A „Dropship Csoport” a Partner vevőinek adatai nem
jogosult felhasználni saját üzleti céljaira. A Partner tudomásul veszi,
hogy az interneten továbbított adatok biztonságáért a „Dropship
Csoport” nem felel. - TITOKTARTÁS
10.1. Partner köteles a Szerződés hatálya alatt tudomására jutott
üzleti titkot, valamint a „Dropship Csoportra” vonatkozó alapvető
fontosságú információt megőrizni a Szerződés hatálya alatt és a
Szerződés bármilyen módon történő megszűnése után is korlátlan
ideig. Partner ezen túlmenően sem közölhet illetéktelen személlyel
olyan adatokat, amelyek a szerződés teljesítésével összefüggésben
jutottak a tudomására, és amelyek közlése a „Dropship Csoportra”
vagy más személyre hátrányos következményekkel járna.
10.2. Partner tudomásul veszi, hogy a bizalmas információ engedély
nélküli kiszolgáltatása a Szerződés súlyos megszegésének minősül. A
kereskedelmi titkok és a „Dropship Csoport” tulajdonában lévő
egyéb információ, bármely ötlet, technika, feltalálási mód, program,
berendezés, üzleti terv, marketing vagy értékesítési terv, amelyek
általában nem ismertek a nyilvánosság számára, akár
szabadalmaztathatóak, akár nem, a „Dropship Csoport”
tulajdonában lévő bizalmas információnak minősülnek. Megfelelő
felhatalmazás nélkül a „Dropship Csoport” üzleti tevékenységére,
működésére vonatkozó ilyen információk, valamint a „Dropship
Csoport” alkalmazottaira, megbízottaira, beszállítóira, üzleti és
egyéb partnereire vonatkozó adatok kiszolgáltatása kívülállók
számára, illetőleg saját előnyre való felhasználásuk tilos.
10.3. Partner köteles a Szerződés bármilyen okból történő
megszűnése esetén valamennyi, a „Dropship Csoport” által
rendelkezésére bocsátott üzleti titkot tartalmazó iratot, anyagot,
adathordozót haladéktalanul visszaszolgáltatni.
10.4. Partner a Szerződés elfogadásával tudomásul veszi és
hozzájárul, hogy a Szerződésben rögzített céges és személyes
adatait és egyéb információt a „Dropship Csoport” kizárólag a
vételár elszámolását esetleg végző cégnek átadja.
10.5. Partner a „Dropship Csoport” tevékenységéről nyilatkozatot
a sajtónak, illetve bármilyen egyéb módon nyilvánosan, csak a
„Dropship Csoport” kifejezett írásbeli engedélye alapján és abban a
témában adhat, amelyre a „Dropship Csoport” engedélye
vonatkozik.
10.6. Partner tudomásul veszi, hogy amennyiben a Szerződésben
rögzített titoktartási kötelezettségét bármilyen formában megszegi,
a „Dropship Csoport” jogosult a jelen Szerződésben foglalt
kötelezettségek megsértésével kapcsolatban felmerülő valamennyi
költségét és kárát érvényesíteni. Felek kifejezetten rögzítik, hogy
amennyiben Partner a jelen szerződésből fakadó bármely
titoktartási kötelezettségét megszegi, úgy köteles a „Dropship
Csoport” részére 5.000.000 Ft, azaz Ötmillió Forint összegű kötbért
megfizetni, azzal, hogy a „Dropship Csoport” jogosult a kötbéren
túlmenő esetleges további kárainak érvényesítésére is. - A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE
11.1. Jelen Szerződést bármelyik fél, indokolás nélkül a másik féllel
írásban közölt értesítést követő tizenöt (15) napos felmondási idővel
felmondhatja.
11.2. Azonnali hatályú felmondásra akkor kerülhet sor, ha bármelyik
Fél a jelen szerződésben, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló - évi
V. törvényben (”Ptk.”) foglalt valamely kötelezettségét
súlyosan megszegi.
11.3. A Szerződés bármely módon történő megszűnése nem
mentesíti a Feleket a Szerződés hatálya alatt – különösen, de nem
kizárólag a pénzügyi teljesítések vonatkozásában – fennálló
kötelezettségeinek teljesítése alól.
XII. KOMMUNIKÁCIÓ
12.1. A partner felé történő kommunikáció a regisztrációkor
megadott e-mail cím és postai címre történhet. A „Dropship
Csoport” felé történő kommunikáció az info@dropcat.hu
e-mail címre és a 4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7 postai címre
történhet.
A postai úton küldött értesítés a tértivevényen található átvételi
időpontban tekinthető kézbesítettnek.
12.2. E-mailes értesítés esetén az értesítés kézbesítettnek minősül,
ha semmilyen hibaüzenetet, vagy un. ”Out of Office” üzenetet nem
küldött a címzett szervere vagy az érkezésről a feladó igazolást kap,
ugyanazon a napon, ha munkanapon lett elküldve 09:00 – 18:00
közötti időszakban, vagy a rákövetkező munkanapon.
12.3. A szóbeli közlést Felek nem tekintik a Szerződéssel
kapcsolatosan érvényes jognyilatkozatnak.
12.4. A Dropship International Kft. által üzemeltetett un. ”admin” felületen történő
közlés, a közlést követő munkanappal kézbesített, írásbeli közlésnek
minősül.
XIII.EGYÉB RENDELKEZÉSEK
13.1. Dropship International Kft. fenntartja a jogot a Weboldal felületének
egyoldalú, a Partnerrel történő közlése nélküli változtatására, mely
változtatás a Partnerrel és termékével és árával kapcsolatos
változtatás lehetőségét is magában foglalja.
13.2. A Szerződéssel kapcsolatos valamennyi vita közös
megegyezésen keresztül rendezendő, azonban, amennyiben a vita
eldöntése a Felek általi közös megegyezéssel nem lehetséges, úgy
felek megállapodnak abban, hogy a jelen szerződésből eredő
jogvitájuk eldöntésére a Debreceni Járásbíróság, vagy összeghatártól
függően a Debreceni Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki.
13.3. Ha a jelen Szerződés bármely előírása érvénytelenné válik a
Szerződés többi előírásainak törvényességét, érvényességét
egészében nem érinti.
13.4. Felek a Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. torvény (Ptk.) rendelkezéseit
tekintik irányadónak.
A szerződést a partner elolvasta, értelmezte és kijelenti, hogy a
Szerződés szövegezését egyértelműnek és érthetőnek találja,
valamint kijelenti, hogy a Szerződésben foglaltakat mindenre
kiterjedően megismerte, annak tartalmát, rendelkezéseit,
jogkövetkezményeit értelmezte, megértette és magára nézve azt
kifejezetten és kötelező érvénnyel elfogadta.